چراغ خواب لاک پشتی ارزان
نوشته شده توسط : امیر

چراغ خواب لاک پشتی ارزان که جدیدترین چراغ خواب سال می باشد در فروشگاه ما موجود می باشد با قیمتی مناسب و کیفیتی فوق العاده ارزان . اکثر کودکان در سراسر جهان این چراغ خواب لاک پشتی ارزان را دوست دارند و می خواهند که ان را در اتاق خواب خود داشته باشند شما هم اگر به خواسته کودکتان اهمیت می دهید پیشنهاد می کنیم این محصول را خریده و در اختیار کودکتان قرار دهید این چراغ خواب لاک پشتی ارزان از پر فروشترین محصولات فروشگاه ما می باشد . خیلی از بچه ها بخاطر ترس از تاریکی، با اتاق خوابشان مشکل دارند و برای همین هر شب موقع خواب کلی اعصاب بزرگترها را به هم می ریزند تا بالاخره خوابشان ببرد اما این چراغ خواب با داشتن طرح عروسکی و جنس نرم و لطیف می تواند اسباب بازی عالی برای کودک شما باشد.  ۴ دکمه روی لاک، لاک پشت قرار دارد که کار این دکمه ها خاموش و روشن شدن چراغ، تغییر رنگ های چراغ ، کم و زیاد شدن نور و تغییر ملودی است . این دستگاه با سه عدد باتری قلمی کار می کند. هم اکنون با خرید چراغ خواب شلمن خواب آرامی را برای کودک خود فراهم کنید!

 

 

 

 

 

 

 

چراغ خواب لاک پشتی

 

خرید چراغ خواب موزیکال لاک پشتی ارزان

 

چراغ خواب لاک پشتی

 

خرید اینترنتی چراغ خواب شلمن

 

چراغ خواب لاک پشتی

 

چراغ خواب موزیکال لاک پشتی زیبایی هفت آسمان را به اتاق کودک شما خواهد اورد

 

چراغ خواب لاک پشتی

 

قیمت چراغ خواب موزیکال در همه جا سر سام اور هست اما ما

چراغ خواب موزیکال لاک پشتی را با قیمت کارخانه برای شما ارسال خواهیم کرد

 

چراغ خواب لاک پشتی

 

برای خرید چراغ خواب موزیکال لاک پشتی شلمان کافیه روی خرید پستی کلیک کرده و مشخصاتتونو پر کنید تا فروشنده با هاتون تماس گرفته و توضیحات لازم رو بده ضمنا قیمت این چراغ خواب کودک 45000 تومان میباشد در صورت خرید نقدی شامل 10 درصد تخفیف خواهید شد از انتخاب شما ممنونیم.

 

         http://www.30cd.biz/upload_pic/1352971655.gif 

 





:: برچسب‌ها:
چراغ خواب لاک پشت , فروش چراغ خواب لاک پشتی , چراغ خواب شلمان , چراغ خواب لاک پشت ارزان , خرید چراغ خواب ارزان لاک پشت,خرید چراغ خواب شکل لاک پشت , خرید ارزان چراغ خواب لاک پشت , چراغ خواب خوب لاک پشت , قیمت چراغ خواب کودک ,
:: بازدید از این مطلب : 135
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 8 اسفند 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: